BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. január 22., szombat

Ismertető + Prológus

Prológus

Érezted már azt, hogy nem ebben a világban van a helyed? Érezted már azt, hogy van valaki, aki csak rád vár? Érezted már azt, hogy hiányzik a másik feled? Hogy nélküle nem vagy egész? Mégsem tudtad azt, hogy ki az és hol vár rád. Csak tudtad, hogy van valahol és neked elég volt ennyi ahhoz, hogy minden egyes napot túlélj. Mert tudtad azt, hogy visz valahová az utad és nem érdekelt téged, hogy merre haladsz, csak nála köss ki. Mégsem tudtad, hogy mit kezdj a szívedben lévő ürességgel. És egyszer, amikor már nem számítasz arra, hogy megtörténjen, a csoda egy olyan helyre csöppensz, ami maga a varázslat és veszély. Mégis jobban otthon érzed ott magad, mint bárhol másutt. Mert ott van Ő, akire egész életedben vártál. De félsz, hogy mi lesz akkor, ha ott maradsz és engedsz a vágyaidnak. Szeretnél vele maradni, de tudod, hogy nem lehet egy ilyen helyen. Itt ahol te vagy a leggyengébb és mindenki csak rád szomjazik. Neked kell dönteni. Maradsz, és a szerelmet választod vagy vissza mész oda ahonnan jöttél és minden, amit ketten átéltetek azon az ismeretlen helyen a feledés homályába vész. De vigyázz, mert ha egyszer elhagyod, ezt a varázslattal teli világot többé nem térhetsz vissza. Dönts. De ha egyszer mindent elhatározol, tudj élni a következményekkel. TalerMoo lesz az otthonod vagy visszamész az emberek közé és éled tovább a megszokott szürke kis életedet? Dönts. Minden csak rajtad áll…



/Bella szemszöge/

18 évesen még nem tudja az ember, hogy mihez kezdjen. Én sem tudtam. Itt állok a szüleim sírja felett egy csokor szegfűvel a kezemben és azt kérdezem magamtól: Miért ők? 9 éve hogy meghaltak mégis most vagyok először egyedül itt. Ma töltöttem be a 18-at és elhagytam az árvaházat. Mások egy hatalmas bulival ünneplik ezt meg. De én sosem voltam normális. Mindig is különc voltam. De tudom, hogy nekem nem itt kéne lennem. És egyszer talán megtalálom az otthonomat, azt a helyet és azt a valakit, akihez tartozom, mert tudom, hogy valaki vár rám. Valahol…

2 megjegyzés:

Brigici írta...

Szia
nekem nagyon tetszik és biztos olvasni fogom:)
Várom a folytatást
Puszi

beki28 írta...

nekem nagyon tetszik várom a kövit.Puszi